    Subject: Re: Kupowanie auta suuper używanego.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cyklista <c...@k...pl>
    Date: Wed, 21 Mar 2018 09:28:46 +0100

    Bolko pisze:

    > I żeby nie było nie znam się o to się zapytam.
    > Byłem u mechanika i stacji kontroli pojazdów w dniu zakupu.
    > Obie oceny pozytywne.
    >
    > I ja wiem że ludzie czasami pieniedzy nie mają albo czasu.
    > Albo na czymś się nie znają (jak ja).
    > I jest wiele różnych historii w życiu.
    > "mechanik pokazał mi astrę obok gdzie zapaliła się kontrolka oleju ale
    > pan kierowca to zignorował i silnik do wymiany"
    >
    > Ale jak ktoś do auta zakłada trzy różne rodzaje letnich opon
    > i hamulce mu się tak tłuką przy hamowaniu że uszy bolą.
    > To ja kurwa nie wiem co mam napisać.
> [...]

    Byłeś u dwóch fachowców, którzy za swoją opinię wzięli pieniądze a
    pretensje masz do zwykłego użytkownika. Skoro te 3 rożne rodzaje opon i
    hałasujące hamulce na oficjalnych przeglądach i wizytach u mechanika
    były zawsze oceniane pozytywnie to dlaczego zwykły szary użytkownik
    miałby wątpić w opinie fachowców?