    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupowanie auta suuper używanego.
    Date: Wed, 21 Mar 2018 10:55:48 +0100

    W dniu 2018-03-21 o 09:28, cyklista pisze:

    > Byłeś u dwóch fachowców, którzy za swoją opinię wzięli pieniądze a
    > pretensje masz do zwykłego użytkownika. Skoro te 3 rożne rodzaje opon i
    > hałasujące hamulce na oficjalnych przeglądach i wizytach u mechanika
    > były zawsze oceniane pozytywnie to dlaczego zwykły szary użytkownik
    > miałby wątpić w opinie fachowców?

    Ja rozumiem, że człowiek może się mało znać na samochodach.
    Rozumiem, że człowiek, który przez to wcześniej nie przeszedł osobiście
    może nie wiedzieć, że nie kupuje się używanego samochodu o nieznanej
    historii. Ale jeżeli rzekomy fachowiec wziął pieniądze za sprawdzenie
    pojazdu przed zakupem do udałbym się teraz do niego z awanturą i co
    najmniej żądaniem zwrotu pieniędzy za pseudousługę. A o pracy
    nierzetelnego diagnosty z SKP poinformowałbym starostę gminy.