  • Data: 2018-10-06 16:30:58
    Temat: Re: Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Sebastian Biały, 06 paź 2018 w
    news:ppa73a$527$1@node1.news.atman.pl napisałeś/aś:

    > No i zmieniłem.
    >
    > HP 8570w.

    Czyli jednak 15. Dla mnie modele Elitebooków z tego okresu są obłędne.
    Osobiście wziąłbym 8570p z Ati. O ile nie miałbym wymagań co do
    grafiki.

    > Wady:
    > a) klawiatura z numeryczną. Do dzisiaj nie wiem co jest w tym
    > bardziej profesjonalnego.
    > b) nie bootuje z mSATA bo programisci biosu HP nie mają wyobraźni.
    Dziwię się, że w ogóle ma jakieś złącze mSata. Może jakiś update, mod
    biosu?

    > c) klawiatura jednak kierowana do biznesmenów: dziadowska o
    > niewygodnym skoku ale za to podświetlana
    >
    > Zalety:
    > a) dokładnie to co chciałem i więcej (fullhd)

    Pewnie kupione na Allegro? Jak matryca? W sensie czy można zobaczyć że
    przepracowała pewnie tysiące godzin. No i czy jest głośny? Bo jak tam
    jest jakiś i7 - zwłaszcza Q, to może szumieć. Ale to workstation.
    Dodam jeszcze, może nie wiesz, że jeśli masz taką potrzebę, to dzwonisz
    do HP, podajesz im SN i za free w ciągu kilku dni wysyłają ci płytki z
    systemem.