  • Data: 2018-10-06 22:55:14
    Temat: Re: Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Sebastian Biały, 06 paź 2018 w
    news:ppb0br$g4e$1@node2.news.atman.pl napisałeś/aś:

    > Jako cache dysku twardego. Jest tam jakaś tajemnicza technologia
    > Intela która to umozliwiała. Ale jak się jej nie załączy to działa
    > jak normalny dysk.

    To się chyba nazywało Intel Turbo Memory

    > I tu jest zagadka. Kolory są znacząco ładniejsze niż w innych moich
    > maszynach. To sugeruje DreamColor. Ale z drugiej strony kąt widzenia
    > od dołu powinien być znaczny a u mnie traci troche kontrastu. Czyli
    > możliwe że nie DreamColor. Diabli wiedzą a trzeba ponoć matryce
    > rozbierać żeby mieć pewność lub żebrać w HP po numerze seryjnym. Mam
    > to jednak w nosie, nie oglądam na tym filmów, liczy się tylko
    > rozdzielczość.

    Podejrzewam, że sprzedawca chwaliłby się gdyby to był DC. Poza tym
    możesz wyciągnąć dowolnym programem typu hwinfo, co to jest za matryca.
    A w ogóle spece na forum nhl.pl od razu by wiedzieli.

    > Nie. Nie można zobaczyć. Ale jest tak perfekcyjnie czysta i bez
    > skazy że zakładam że to po jakimś pustaku bankowym co laptopa
    > wyjmuje z torby dla szpanu na mitingach. Czyli typowy leasingobiorca
    > z dużej korpo.
    Do banku - workstation? Skoro taka idealna, to może wymieniana i to
    wcale nie jest to co hp tam wstawiło? Ja bym sprawdził, ale ja to
    trochę podejrzliwy jestem.
    Ale jeśli oceniasz sprzęt dobrze, to może podaj nick sprzedawcy -
    zawsze to jakaś rekomendacja na przyszłość.

    > Nie. Aczkolwiek mam też takiego małego Acer Aspire one z i7 i tamtem
    > jest absolutnie niesłyszalny. Więc nie jest głośnym, ale są cichsze.
    > Przy pełnym wypasie CPU+GPU szum jest raczej męczący. To
    Zawsze możesz nałożyć nową pastę termoprzewodzącą. Rozkręcanie tych
    laptopów to przyjemność.

    > workstation, nie spodziewam się cudów, swoje też waży, większość
    > elementów obudowy to metal i raczej nie grubosci papieru.

    No wiem, w razie czego można nim spokojnie komuś przyp.. w łeb i nadal
    będzie działać.

    > Kluczyk do systemu w biosie. Nic nie trzeba podawać, po instalacji
    > win10 jest automatycznie aktywowany.

    Coś mi się nie chce wierzyć. Te lapki były sprzedawane dawno temu -
    maksymalnie z W7pro(może 8) Więc pewnie ktoś zrobił darmowy upgrade do
    10 i teraz system się aktywuje na tej zasadzie. Tak mi się wydaje.