  • Data: 2018-11-02 13:05:57
    Temat: Re: Laptop z jakim procesorem?
    Od: "Adam" <...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:prhdu2$bri$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie. To taki kompromis wydajnośc/cena. Kupiłem HP 8570W i na razie jestem bardzo
    zadowolony poza
    > drobnostkami. Ale nie wiem czy celujesz w uzywane.
    >
    > Mała uwaga: porządny poleasingowy, tańszy, jest lepszy niż nowe g... ze sklepu. Z
    uwagi na jakośc
    > wykonania, procesor, baterię, dodatki itd. Ogólnie nie widzę sensu kupowania
    obecnie laptopa
    > nowego, wyłacznie poleasingowe, czasem można trafić na leżaki w torbie jakiegoś
    imbecyla bankowego
    > który w swoim życiu właczył go 2x dla szpanu.

    Do tej pory odrzucałem myśl o kupnie używanego sprzętu. Chyba klucz
    jest właśnie w tym, na ile i jak używanego. To zawsze jest niewiadoma.
    Nawet gdyby cena spadła powiedzmy z 3000 zł do 2000 zł, to i tak jest
    dużo,jeśli trafię na coś niedobrego.
    Nie wiem zresztą gdzie takich poleasingowych szukać? Oglaszają to
    firmy, które zmieniają flotę?

    Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <B...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Na czterech rdzeniach z HT i 3.7 GHz Turbo jest lepiej, ale za dwa
    > lata pewnie też do śmieci.
    Czy możesz napisać jaki model/skład? Czy to też poleasingowy?

    Pozdrowienia
    Adam