    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Leafy się sprzedajo
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Tue, 24 Apr 2018 10:17:14 +0200

    Mon, 23 Apr 2018 09:41:16 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Kilkaset sztuk już ponoć kupiono w naszym kraju,
    > cena tego nowego ma być w okolicach 150 tys. Z ciekawości
    > zerknąłem na konkurencję i taki e-golf kosztuje od 160 tys.
    > czy jakoś tak, a wyposażenie i wygląd ma zdecydowanie lepsze,
    > przynajmniej na pierwszy rzut oka. Nie wiem ile tego jeździ u nas,
    > VW się nie chwali nigdzie więc pewnie niewiele.
    > Ciekawe czy stanieją nieco te padaki, czy będą trzymać cenę dopóki
    > nie skończą się entuzjaści ;)

    Biorąc pod uwagę, że te auta są 2x za drogie (w stosunku do kosztów
    produkcji) to nie ma się co dziwić że sprzedaż idzie jak krew z nosa. Gdyby
    to kosztowało normalne pieniądze (np. imiev na poziomie 60tys. zł) już
    dawno bym takie auto miał, pomimo że jeżdżę tyle co kot napłakał.

    Wczoraj jeździłem Outlanderem PHEV '15 (bo rozważam zakup używanego). Nie
    za bardzo potestowałem, bo chwilę wcześniej łapę złamałem ale szału nie ma
    z osiągami i do tego przy deptaniu momentalnie załącza się benzyna na
    pełnej przepustnicy. Aczkolwiek do toczenia się po mieście czy tak jak dla
    mnie na codzień całkiem fajne, ciche i pełnowartościowe auto które można do
    prądu podpiąć na te 30km a potem ew. na benzynie dalej. Tylko znowu ta
    cena. Od producenta wyjeżdża za ~130 tys. a w salonie kosztuje 240, po 3
    latach z przelotem 60tkm wycenili na 100 tys. zł., a takie z przelotem
    120tkm na 87...

    --
    Pozdor
    Myjk