    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Leafy się sprzedajo
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Tue, 24 Apr 2018 14:31:27 +0200

    Tue, 24 Apr 2018 13:49:24 +0200, Myjk

    > O, znalazłem BOX P&P z vtech za 1kzł co przerabia OL PHEV na czystego
    > elektryka, niestety działa w trybie ECO tylko, więc auto wtedy do setki ma
    > 14 sek. :P

    Jeszcze doczytałem, że ma ICE heater stop, co znaczy że nawet jak jest
    zimno to nie załącza spalinowca, co się przydaje szczególnie na małych
    dystansach, bo nie marnuje jałowo paliwa na rozgrzanie silnika. Jak nic ten
    box skrojony na mnie. :P

    Ale nadal nie chce mi się wydawać 90-100 tys. zł na 3-letnie auto. :/

    --
    Pozdor
    Myjk