  • Data: 2020-03-26 13:20:52
    Temat: Re: Lekki laptop 11-12'', używany, markowy
    Od: Universis <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 marca 2020 20:20:59 UTC użytkownik heby napisał:
    > Może ktoś coś polecić, czym mógłbym się zainteresować?

    Ja w celach turystycznych kupiłem kiedyś : Toshiba NB510. Fajny i zmyślny laptopik.
    Przez USB-C się nie ładuje, ale za to jak CMOS ci się zawiesi to wyjęcie baterii,
    chwilowe zwarcie styków w jej gnieździe i po tym włożenie baterii - razem ok. 40
    sekund.... co w podróży ma niebagatelne znaczenie
    bo nie ma czasu na jakieś tam service....