  • Data: 2018-08-22 00:52:45
    Temat: Re: MPE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-21 o 22:27, Kamil pisze:

    > Tak mam ustawione. Problem w tym, że XP woła drivera, kórego nie mogę w
    > sieci znaleźć. W obecnych czasach współpraca wszelkich urządzeń cyfrowych
    > powinna być oczywista, prosta i bezproblemowa. Rzecz w tym, że tak nie
    > jest.
    > Każdy h... na swój strój.

    I drivera możesz nie znaleźć. Do XP nikt nie pisze już driverów bo ten
    system jest "martwy" i nie wspierany od 2014. Możesz poszukać tego
    sterownika na stronie producenta telefonu ale wątpię. Równie dobrze
    możesz szukać sterowników do Windows98 czy Millenium :)
    Inna sprawa, że możesz to obejść kupując tani router z
    WiFi/skonfigurować i dokonać połączenia przez WiFi (XP po kablu UTP/LAN
    do routera). Wtedy sterownik jest niepotrzebny.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?