  • Data: 2018-11-02 16:31:40
    Temat: Re: Matryca LCD z monitora
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 2 listopada 2018 14:07:52 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Easy... :) Równolegle z zapytaniem na grupie pytam i wujka goo :)
    > Oszczędność czasu.
    > Jak popatrzeć tu:
    > http://www.panelook.com/LTM190EX-L01_Samsung_19.0_LC
    M_overview_8082.html
    > http://www.panelook.com/LTM190EX-L21_Samsung_19.0_LC
    M_overview_8083.html
    > To jakoś nie widać różnic.

    BLU interface model (wtf BLU pewnie zaraz jakiś łosiek wyskoczy z mordą
    że nie wiem co to BLU, mimo że łosiek sam nic nie napisał)
    1. BHSR-02VS-1 Type : WTB & WTW (wtw chyba będzie wire to wire)
    2. 35001HS-02L Wire to Board

    Musi jaka wtyczka, piszą o rastrze 3,5mm i 2pinach