  • Data: 2019-11-20 02:22:51
    Temat: Re: Moc GPU ale nie do grafiki
    Od: jaNus <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2019 o 17:42, Borneq pisze:
    > Jeszcze jest coś takiego jak FPGA, ale chyba chodzi o TPU. Jedynie
    > Google to produkuje a na Allegro nie ma ani jednej oferty tego.

    Ale może przeoczyłeś to:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Specjalizowany_uk%C5%8
    2ad_scalony
    - otwórz potem link przy haśle *SoC*, też coś dla Ciebie.
    Im układ lepszy, tym kosztowniejszy, acz w drugą stronę nie zawsze to
    działa, /of course/ :)

    A jeszcze: jeśli nie chcesz wykładać sporej wszak kasy, na jakąś
    poootężną /grafę/, wydatek "na raz", to może lepiej "na raty"? Wszak moc
    obliczeniową można od wielu, wielu dostawców *dzierżawić*, acz w cenach
    to się nic nie orientuję.

    Zainteresuj się też BOINC, info w mojej "stopce". Może napiszesz własny
    projekt (oj, spoooro trzeba umieć!), i miliony BOINC-owiczów użyczą Ci
    swoich *mocy* za friko?

    /Niech Moc będzie z Tobą/!

    --

    Masz potężną moc obliczeniową ,,na pokładzie"? Podziel się nią z Nauką, i
    dołącz do BOINC, systemu przetwarzania rozproszonego (GRID),