  • Data: 2019-02-23 01:04:27
    Temat: Re: Mój silnik oleju nie pali....
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-23 o 00:35, s...@g...com pisze:

    > Brakuje ci jednego aspektu w tej historii.
    > Wg niektorych oleju nie trzeba wymieniac ale trzeba wymieniac filtr. I dolewac aby
    na bagnecie bylo ile trzeba.

    Ależ napisałem - oleju nie palił więc nie był dolewany. Filtr - nie mam
    pojęcia, czy gość odczuwał potrzebę zmiany filtra bez zmiany oleju -
    wątpię. Ale to moje podejrzenia jedynie. Sfotografowałem, co mi pokazano
    nie jeden raz i opowiedziałem, co mechanicy mi przekazali. Wywiadów z
    właścicielami nigdy nie prowadziłem.Nie namawiam do niczego - nie
    odradzam. Jedynie boki zrywam gdy takie rzeczy widuję. A co do reszty -
    róbta co chceta.

    > I w tym przypadku historia sie nie klei. Bo jak mu nie spalal oleju to nie dolewal,
    nie dolewal to skad nagar?

    > To tak nawiasem...

    To nie jest żaden nagar. Patykiem da się zebrać to coś aż do żywego
    metalu. Na zimno ma konsystencję towotu.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek