  • Data: 2019-02-23 07:01:05
    Temat: Re: Mój silnik oleju nie pali....
    Od: Peter <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-22 o 22:54, Marek S pisze:
    > ...powiedział gość stosujący long life i przejechaniu na nim jakiś 100 -

    w temacie oleju LL zdecydowałem sie jednak spuścić olej po 5tys od
    wyjazdu z fabryki, nie czekać na 10tys kiedy to trzeba wg książki udać
    się na przegląd

    i faktycznie olej na dnie miski po spuszczeniu świecił kawałkami metalu

    no ale skoro tak producenci teraz ustalili że pierwszy przegląd nie po
    1000 czy 2000 jak kiedyś (w dawnych czasach) to ... wtf