  • Data: 2018-02-08 13:06:19
    Temat: Re: Multiplekser przełączający grupę linii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-02-08 o 12:30, Atlantis pisze:

    >To sobie zrób multipleksowanie na drucie - potrzebujesz do tego
    >rejestry
    >z 3-stanowym wyjściem.

    Mozna, ale jak znajdzie rejestry przesuwne ze sterowaniem OE na
    wyjsciach po 4 bity, to wyjdzie zgrabnie.
    Jak nie znajdzie i trzeba bedzie dodatkowe bufory ... to zdecydowanie
    jest projekt na CPLD/FPGA.

    Oczywiscie ktos juz na to wpadl
    https://www.markbowers.org/nixie-clock-2012/
    https://www.youtube.com/watch?v=Fb0DH3laBFE
    https://www.elektormagazine.com/labs/fpga-clock-stan
    dalone-dcf77-or-better-wireless-gps-nmea-433mhz-or-b
    oth

    J.