  • Data: 2018-02-08 13:23:00
    Temat: Re: Multiplekser przełączający grupę linii
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.02.2018 12:55, J.F. wrote:

    > Nie wiem jakie tam ograniczenia, ale I2C nie jest sprzetowe ?
    > IMO - wystarczyloby jeden bajt wyslac.
    > A jak nie, to jest masa szybszych rejestrow.

    ESP8266 nie ma sprzętowego I2C. Ten moduł jest dość ubogi, jeśli chodzi
    o peryferia. Lepiej to wygląda w nowej wersji - ESP32.

    > Mozesz sie przymierzyc do CPLD czysto teoretycznie ... sie okaze, ze sie
    > nie da zrobic, bo zasobow zabraknie, to tez sie czegos nauczysz :-)

    Jak duże projekty w takim razie można zmieścić w CPLD? Załóżmy, że mowa
    o czymś w rodzaju XC9572XLVQ64. Rozumiem, że te układy mogą się nie
    nadawać do odtworzenia Z80, SID-a z Commodore 64 albo zaprojektowania
    własnego MCU. Jednak tutaj mowa o (relatywnie prostym) sterowniku, który
    robiony na płytce mógłby się zmieścić w kilku-kilkunastu scalakach.
    Faktycznie CPLD mają aż tak skromne zasoby?