  • Data: 2020-03-23 16:59:57
    Temat: Re: Mycie pojazdów samochodowych ...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    UĹźytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    Na myjce ze szczotka za 6zł da rade umyc małego busa.
    Za 10zł to juz sie mozna pobawic ;-D
    Te myjki które myją bezdotykowo to jakos nigdy nie domywaja do konca -
    nie lubie ich. Tylko szczotka.

    > Wy chyba domu nie macie. To ja się nie chcę p...ć z jeżdżeniem na
    > myjnię jak to samo mogę zrobić pod domem.

    Pomijajac to ze samoxchód słuzy do jezdzenia a dziennie przejezdzam
    pewnie obok 20 myjni to nawet w promieniu 2-3 kilometrĂłw mam 4 myjki...
    15 minut i auto umyte.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"