  • Data: 2017-06-19 02:55:09
    Temat: Re: Myjk. Dworak.
    Od: "WoMa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości
    news:59470790$0$641$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie może.

    Może, ale nie zawsze przepis zezwala.

    > Właśnie zjechał z tej drogi.

    Nie zjechał.
    Cały czas jedzie po drodze z pierwszeństwem.

    > Tu jest odpowiedź.
    > https://www.youtube.com/watch?v=3Bm5QWoTbbY

    Dworak pier...oli.
    Znak "ustąp pierwszeństwa" oznacza że zbliżamy się
    do skrzyzowania na którym MY mamy ustąpić pierwszeństwa.
    Żadne oznakowanie poziome nie określa pierwszeństwa.
    Nie ma przepisu dającego pierwszeństwo tylko dlatego
    że są namalowane jakieś linie.
    Przy zmianie pasa obowiązuje pierwszeństwo, ale nie dlatego że są
    namalowane linie, a tylko dlatego że zmieniamy pas. Linie nie muszą być.