  • 101. Data: 2014-01-07 03:46:04
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabi? dwie osoby w ?odzi
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2014-01-07 00:32, _Michał wrote:

> [...]
    > powiedzmy 110km/h, a we francuzie 125km/h kierowane jedną ręką
    > i jeszcze gazu można dodawać na zakręcie.
    >
    > fakt jak je porównywałem to BMW przejedzie jeden łuk szybciej, ale
    > cholernie trzeba uważać żeby nie wyleciał.
    >
    > Który model C5 masz ? bo poprzednik - Xantia v6 activia (ten sam
    > silnik co c6 i safrane) to biło na łeb wszystko z audi R8, i Ferrari
    > Enzo po zakrętach (i tylko po zakrętach - bo ma koło 7 do 100km/h).
    >
    > A na przykład Mercedesa SRL w safranie już mi się wziąć nie udało ;)
    > (za to na mokrym porshe cayman - nowy model, nie odchodzi na łukach)

    pogrzebałem po necie:

    Czyli Twoje C5 tak nie pojedzie (na mokrym) ?
    http://www.youtube.com/watch?v=LG0eJY_1470
    tak od razu podpowiem że nawet nie siedziałem nigdy
    w takim BMW co by tak potrafiło.

    tu wyniki jak gromi :)
    http://www.teknikensvarld.se/algtest-lista/

    http://saabaryta.wordpress.com/2010/06/10/slawny-alg
    -test-test-losia-lista-samochodow/

    ale jakość trzymania to nie wszystko jeszcze są decybele :)

    @130km/h:
    LS 600h (v8) - 66db
    Vel Satis (v6) - 67db
    Safrane (v6) - 71db
    C5 (l4) - 71db
    BMW7e38 (v12) - 73db
    Panamera (v8) - 73db

  • 102. Data: 2014-01-07 07:22:38
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Ale co to za różnica w dramacie gdy członka rodziny zajebie ci
    > trzeźwy kierowca czy pijany kierowca ??? Nie kumam.

    > Śmierć jest kurwa śmierć. Jest trup, jest sprawca. Poglądy
    > polityczne sprawcy nie mają znaczenia. Trupa swoim popierdywaniem o
    > alkoholu nie obudzisz.

    Gdy nagrzany pieszy wtoczy się na czerwonym i wpadnie pod tramwaj,
    zgodnie większość skomentuje - h..mu w d. A tramwajarzowi będą współczuć.
    Inna śmierć jest z powodu najebanego dresa który zgarnia i wyprawia na
    drugi świat całą rodzinę. Pewne takie przypadki w pewnych miejscach
    kończą się linczem sprawcy.
    Nie widzisz różnicy w śmierci. W sumie każdy ma prawo posiadać poglądy
    grabarza.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 103. Data: 2014-01-07 10:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Jestem za konfiskowaniem tramwajów. Od razu na ulicach dużych miast
    > zrobiłoby się bezpieczniej.

    Ale to nie była raczej własnośc motornicznego wiec o konfiskacie nie może
    byc mowy.

  • 104. Data: 2014-01-07 10:18:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 07 Jan 2014 09:00:45 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Ale to nie była raczej własnośc motornicznego wiec o konfiskacie nie
    > może byc mowy.

    przecież grupa ustaliła, że to nie ma znaczenia :)

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 105. Data: 2014-01-07 12:08:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    KS" <"mekar[wytnijto] wrote:
    > Tak się zastanawiam w temacie rozmów o karach dla nachlanych
    > kierowcach, do jakich granic ryzyka mogą się posunąć, lub jaka kara
    > odstraszyła by podejmowanie decyzji by wsiadać nachlanym i prowadzić?
    >
    > Łysy bezmózgi co ma do stracenia? Tylko wolność. Motorniczy np.
    > żywiciel rodziny, dzieci na wychowaniu i zona na utrzymaniu. Jeżeli
    > strata tego nie jest odstraszająca, to co? Kula w łeb?

    NIC...

    ludzie takie czyny popełniają bezmyślnie a nie kalkulując karę i koszty.

    kalkulują zawodowi przestępcy, oni liczą możliwe zyski i porównoują z
    możliwym ryzykiem jka każdy biznesmen.

  • 106. Data: 2014-01-07 12:30:10
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 7 stycznia 2014 02:51:05 UTC+1 użytkownik Jawi napisał:
> [...]
    ma znaczenia bo to co zrobi�e� to plagiat.

    > Zapytaj si� go czy mia� cierpliwo�� przewin�� pi�� ekran�w
    cytat�w by

    > dojecha� do tego co ty nabazgra�e�. Podejrzewam, �e nie czyta�. :)

    Nie dość że plagiator to jeszcze kłamca.

  • 107. Data: 2014-01-07 13:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > przecież grupa ustaliła, że to nie ma znaczenia :)

    Nie pamiętam takich ustaleń.

    Pojawiająca się propozycja schematu karania wyglądala imo tak:

    - kierowca (tu motorniczy) który ma powyzej 1,5%% traci pojazd
    - jeżeli pojazd jest mniejszej wartości niż np. 10.000 - resze musi
    dopłacić
    - jeżeli pojazd nie jest jego - nastepuje wycena i prowadzący musi zapłacić
    karę w wysokości wartości pojazu, jeżeli wartość mniejsza niż np. 10.000 -
    płaci wartość minimalną.

    Nie widziałem, aby ktoś proponował konfiskatę pojazdu, który nie był
    własnością prowadzącego.

  • 108. Data: 2014-01-07 13:15:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Jan 2014, Budzik wrote:

    > Nie widziałem, aby ktoś proponował konfiskatę pojazdu,
    > który nie był własnością prowadzącego.

    Spróbuj zajrzeć w okolice postów, w których zbijałem argument
    jakoby miało to być "niekonstytucyjne".
    Daleki jestem od popierania takiej sankcji, ale jeśliby ona
    miała być "niekonstytucyjna", to całkiem spory kawałek KK wymaga
    przeróbki.
    Tam jest kilka zapisów o przepadku "rownież jeśliby nie
    stanowiły własności sprawcy".

    pzdr, Gotfryd

  • 109. Data: 2014-01-07 13:54:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gotfryd,

> [...]
    > przeróbki.
    > Tam jest kilka zapisów o przepadku "rownież jeśliby nie

    Ale dotyczą przepadku narzędzi przestępstwa umyślnego. Dość ciężko
    jest udowodnić, że kierowca autobusu miejskiego umyślnie powoduje
    wypadek i karać za to właściciela.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 110. Data: 2014-01-07 14:08:39
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-07 12:08, Marek Dyjor pisze:

    > NIC...
    >
    > ludzie takie czyny popełniają bezmyślnie a nie kalkulując karę i koszty.

    Czy wóda i bezmyślność ma być środkiem łagodzącym?