  • Data: 2019-07-02 12:34:24
    Temat: Re: Nagłe wyłączanie PC-ta
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    05nt5u$....@4...net
    *Jacek Maciejewski* napisał(-a):

    > Wsio ryba. Gniazdo kaprysi. Jeszcze bym zajrzał do biosu, może tam
    > jakaś opcja alarmu jest do wyłączenia. Sprawdziłbym czy elektrolity
    > nie spuchnięte (łatwo wymienić, ściągasz elektrolit z nóżek bez ich
    > wylutowywania, gibając na boki i do tych nóżek lutujesz nowy, teraz są
    > znacznie mniejsze). Jak oba sprawdzenia na nie, to płyta do
    > elektrośmieci.

    To nie będzie raczej sprawa BIOS-u, bo nic tam takiego nie znalazłem.
    Natomiast przypomniała mi się jeszcze jedna istotna sprawa, o której nie
    napisałem w pierwszym poście. Usterka była krocząca. Zaczęło się od
    spontanicznych wyłączeń. Później były problemy z uruchomieniem. Czasem
    dopiero po kilku razach komputer zajarzył. To wszystko z włączonym w
    autostarcie CC. Ostatnia faza, to natychmiastowy zgon po każdorazowym
    uruchumieniu CC razem z Windowsem. Naprawiać nie będę, choćby to miała
    być pierdoła, bo jak rozmontuję komputer, to tylko po to żeby go
    zmontować w zmodernizowanej wersji. A do tego czasu dam radę się
    pomęczyć, licząc po cichu, że nic więcej nie klęknie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675