    From: Filip454 <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Narzędzie do zapisu na dyskach NTFS pod MacOS
    Date: Mon, 22 Apr 2019 13:02:07 +0200

    W dniu 2019-04-22 o 04:16, JDX pisze:
    > On 2019-04-22 02:10, Marcin Debowski wrote:
    > [...]
    >>
    > Dzięki, zupełnie nie pomyślałem o tym, że obecny MacOS to w zasadzie
    > Unix-like OS. :-) Aczkolwiek zależy mi na jakimś bezproblemowym
    > narzędziu, bo to ma być do laptoka siostry.

    W internecie jest fajny artykuł, który opisuje jak to wszystko
    skonfigurować. Masz w sumie dwie bardzo przydatne opcje.

    -Wbudowany mechanizm Mac OS (nagłówek "Apple's Experimental NTFS-Writing
    Support: Don't Do This, Seriously")

    -Darmowe sterowniki firm trzecich (nagłówek "The Best Free Third-Party
    Drivers: FUSE for macOS")

    Źródło:
    https://www.howtogeek.com/236055/how-to-write-to-ntf
    s-drives-on-a-mac/