    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Nastepna lza....
    Date: Fri, 01 Aug 2014 12:14:50 -0500

    On Fri, 01 Aug 2014 19:03:05 +0200, Jakub Rakus <s...@o...pl>
    wrote:

    >Kurcze, człowieku, jaką Ty masz dużą tą piwnice? Jeszcze trochę to tam
    >znajdziesz Optimusa Prime'a ;) Chociaż... w sumie moja piwniczka jak to
    >w bloku malutka, a stoją cztery radia lampowe w oczekiwaniu na naprawę.
    >Tylko czy jest jeszcze sens jak zaraz wyłączą wszystkie nadajniki
    >analogowego radia?

    Piwnice czyscila firma, 3 osilkow pzrez 2 dni :)

    Jeszcze wszystkiego nei znalazlem. Znalazlem szynke puszkowana, mleko
    skondensowane i zupe grochowa w proszku - wszystko z UNRRA. Szynke
    dalo sie zjesc.

    Jestem parwie pewien ze gdzies powinien byc Pionier.

    Tak na marginesie, czy Warszawia nadaje jeszcze na AM?... Pionier
    oczywiscie nie mial FM

    A.L.