    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nawigacja od innej strony
    Date: Sun, 24 Jun 2018 21:09:18 +0200

    W dniu 2018-06-24 o 11:51, J.F. pisze:

    > Ja tam chwale stara automape na win CE ... ale janosik tez
    > nienajgorszy.

    > Ja tam lubie widziec wiekszy kontekst. I lubie 2D.
    > AM chwale, bo przed skrzyzowaniem przelacza sie na duze zblizenie i
    > widac ... ale to ma tez wady - chce szerszy widok, bo na skrzyzoewaniu
    > korki, a ona mi zbliza.

    Przecież od wielu już lat działa puknięcie w ekran. Cytat:

    "Stuknięcie w poszczególne sekcje panelu wskazań umożliwia przełączanie
    sekwencyjne pomiędzy wielkościami: Aktualna godzina (według GPS),
    pozostały czas do celu, godzina dojazdu do celu, Aktualna prędkość,
    odległość od celu, następny manewr (kolejny po najbliższym). Po
    kliknięciu w odległość do najbliższego manewru symbol manewru lub nazwę
    ulicy kolejnego manewru, pokazany zostaje najpierw fragment trasy w
    oddaleniu a następnie cala trasa. Trzecie kliknięcie powoduje powrót do
    pokazywania pozycji."

    Poza tym w pliku konfiguracyjnym można praktycznie wszystko podstroić:
    http://pdaclub.pl/forum/modyfikacje-am/

    --
    Pozdrawiam.

    Adam