    Subject: Re: Nie chce zapalić
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Wed, 13 Jun 2018 14:18:32 +0200

    6

    > yabba

    Sam silnik i owszem, identyczny jak ten z Nubiry. Ale osprzęt już
    niekoniecznie. Np przepustnica różni się znacznie.

    Dzięki za link, ale jak na razie dałem sobie spokój z samodzielna
    naprawą,. Rano zaholowałem do mechanika. Niewykluczone że się przyda, bo
    facet nie nie sprawiał wrażenia jakiegoś nadmiernie biegłego w swoim
    zawodzie..;-)