  • Data: 2018-06-14 18:32:09
    Temat: Re: Nie chce zapalić
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I gdzie go przykreciles ?
    > Bo na moj gust ... zle przykrecenie grozi smiercia lub kalectwem ...

    A to on nie bierze masy z silnika przypadkiem? Próbuję sobie przypomnieć
    jak to u mnie wygląda ale jestem prawie pewien, że masa na obudowie a
    plus na śrubie + plus do bendiksa....

    Nie wyobrażam sobie zamiany...zresztą... nawet jeśli to mówił o braku
    iskry a to wyraźnie wskazuje na fakt pracy rozrusznika.

    Może po prostu nie przykręcił masy do _bloku_ silnika?