eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiekierowane przejście na dwujezdniowej › Re: Niekierowane przejście na dwujezdniowej
  • Data: 2020-02-21 16:37:19
    Temat: Re: Niekierowane przejście na dwujezdniowej
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu czwartek, 20 lutego 2020 14:06:01 UTC-6 użytkownik Mateusz Viste napisał:
    > 2020-02-20 o 20:35 +0100, Shrek napisał:
    > > Dla mnie generalnie w mieście lewy pas poinien mieć 2,7 metra, prawy
    > > tyle żeby się autobus zmieścił a reszta na pas rowerowy. Wtedy prawym
    > > nie vbędą zapierdalać bo autobusy i inna "stonka" a lewym jak będzie
    > > wąski to nie bardzo będą chętni.
    >
    > Skutek uboczny taki, że przy byle kraksie zrobi się zator, bo ludzie
    > nie będą w stanie sprawnie omijać wraku.
    >
    > Generalnie rzecz biorąc, regulowanie ruchu poprzez pogarszanie jakości
    > drogi uważam za takie sobie.

    Sporo zalezy od szczegolow. Jak masz drogi bardzo szerokie to zapraszaja do szybkiej
    jazdy. Wtedy ich zwezanie poprawia bezpieczenstwo.

    Jak drogi sa zwykle to ich zwezanie przesadnie jest bez sensu.

    > Od tego powinny być stosowne akcesoria
    > edukacyjne w postaci kamer i radarów, które cierpliwie uczyłyby
    > kierowców zasad kulturalnego współżycia drogowego. I to nie jest żaden
    > problem techniczny, bo technologię mamy już od parudziesięciu lat...
    > Problem jest li tylko natury politycznej, a ściślej woli politycznej, a
    > konkretniej jej braku.
    >

    Ale to jest tylko puder na syfa. Oczywiscie trzeba byc milym, jechac spokojnie,
    wspolpracowac itp. Tyle ze to nie pomoze zbytnio o ile infrastruktura jest zrobiona
    zle.

    U nas jest podobny problem co w wielu amerykanskich miastach.
    Przelotowki sa wlasnie przelotowkami. Dziela gesto zamieszkane obszary na pol. I
    przez to tworza sie potoki kolizyjne (piesi/samochody, samochody/samochody).

    Dlatego po uruchomieniu obwodnic wszyscy ciesza dziuby bo jest sporo lepiej.

    I o ile to dziala w malych i srednich miastach bo tranzyt jest wyparty na zewnatrz o
    tyle w duzych nie dziala i nie zadziala bo wiekszosc ruchu jest lokalna albo na tyle
    nielokalna ze nie oplaca sie wyjezdzac na obwodnice.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: