  • Data: 2019-06-29 08:37:46
    Temat: Re: O Mathematice
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 28 Jun 2019 12:16:10 -0700 (PDT), Maciej Sobczak napisał(a):

    > Czyli na tej grupie dyskusyjnej jest teraz więcej użytkowników
    > Wolframa, niż np. Clojure albo Haskella. :-D

    A jest jakaś "stronka" gdzie byłoby porównanie
    Clojure, Haskella, Wolframa
    //bo rozumiem, że każdy z nich z osobna to "trzeci bliźniak"
    w formie "tabelarycznych" plusów i minusów
    w obszarach "zastosowań", "możliwości",
    platform [{WIN, LIN, MOS}/{x86, 32bit, 64bit}, {PC2003-WM2006, iOS,
    Android}/{ARM}]*
    tak "żeby te plusy nie przesłoniły minusów"?
    Coby przyszły użytkownik wybrał sobie "ten bardziejszy".

    O.K.

    --
    np. RaspberryPi