  • Data: 2017-12-04 20:42:04
    Temat: Re: [OT] Szerokie horyzonty
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2017 o 18:00, Sebastian Biały pisze:

    > [1]
    > https://archiwum.allegro.pl/image//imagesNEW/big/500
    2a73b8c67039fe237f714172adada4552fdba262da652d232c99
    cb7701c29

    oooo dokładnie takie cuś :-)

    Tutaj trochę lepsze zdjęcie, ale wersji ze wskaźnikiem wychyłowym
    http://www.elektroraj.cz/wp-content/uploads/2016/01/
    mez02-1-5.jpg

    Super zabawka. Wkurzają mnie tylko dwie rzeczy.
    1. Kondensator zmienny powinien być przy antenie ferrytowej, a nie na
    drugiej płycie.
    2. Transformator międzystopniowy BT powinien być zamocowany odwrotnie
    (symetryczne uzwojenie wtórne od strony tranzystorów T2 i T3)

    A tu wrzuciłem skan książki zawierającej 200 schematów z tej walizeczki.
    ftp://control.slupsk.pl/pub/elektronika/200_zapojeni
    _zo_zakladov_elektrotechniky.pdf

    Grzegorz