  • Data: 2018-03-10 02:49:57
    Temat: Re: Obracający się ekran w laptopie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-03-09, Bolko <s...@g...com> wrote:

    > Service tag GWV6GS1
    > dell.com/support ściągnąłem program do diagnostyki i zrobiłem pełen test
    > ale nic sensownego nie wykrył

    Poguglałem odrobię i problem występuje dość często, przy bardzo różnych
    laptopach i o ile rozwiązań ad-hoc jest kupa (np CRT ALT strzałka w
    górę), o tyle permanentnych praktycznie nie znalazłem. Przypuszczalnie
    jedno z wielu ułatwień M$, którego support w swojej łaskawości sugeruje
    poinstalować wszystkue updaty.

    --
    Marcin