  • Data: 2020-02-19 20:47:09
    Temat: Re: Ocieplenie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.02.2020 o 17:59, Budzik pisze:

    > Zenek twierdzi ze musimy emitowac co2 bo inaczej rosliny nie beda rosnac

    Ale żeby coś zmienić, to musiałbyś je zakopać. Inaczej sobie zgniją i
    węgiel ponownie uwolnisz.

    > ale co
    > do twojego pytania to mam wrazenie ze w najblizszej przyszłosci walka nie
    > jest o to zeby cofnac zmiany a zeby jak najbardziej wyhamowac wzrost
    > temperatur.

    W porządku, ale dalej twierdzę, że model jest niepełny - gdybyśmy mieli
    same sprzężenia dodarnie, to minimalna zmiana powoduje że dalej już z
    górki - i albo masz wenus albo ziemię śnieżkę.

    > IMO pewnie masz racje ze nie wiemy wszystkiego ale czy to oznacza ze
    > zamiast opierac sie na tym co wiemy dzis i co do czego panuje zgoda w
    > srodowisku naukowców powinnismy zaczac słuchac roznego rodzaju weglowych
    > lobbystów?

    Nigdzie tego nie napisałem. W sumie wręcz przeciwnie. Choć w zasadzie
    jeśli wierzyć modelom, to już pozamiatane...

    --
    Shrek