    From: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Odbieranie wiadomości na mikrokontrolerze
    Date: Sun, 19 May 2019 22:33:35 +0200

    Atlantis <m...@w...pl> napisał(a):
    > Tak się zastanawiam, jaki komunikator/serwis społecznościowy będzie
    > najbardziej odpowiedni do wysłania wiadomości na mikrokontroler
    > podłączony do Internetu?

    Po pierwsze, dlaczego społecznościówka? Skąd w ogóle taki pomysł? Kto ma
    czytać te komunikaty oprócz mikrokontrolera? Czy może chcesz dać dostęp
    wielu osobom do swojego urządzenia? Dla mnie problem nieprecyzyjnie opisany
    lub nie do końca przemyślany.

    Niech mikrokontroler ma swój dedykowany kanał, choćby wspomniany e-mail. Nie
    wiem jakim problemem jest spam. Jeśli maila nikomu nie podasz, to spam nie
    będzie przychodził. Chyba, że założysz konto na jakimś bezpłatnym serwerze,
    ale przecież i tak odfiltrowanie własnych komunikatów od spamu jest
    trywialne.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/