  • Data: 2014-10-17 16:52:10
    Temat: Re: Op-amp, sztuczna masa, rezystory
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakoś wolę mieć pojemności na niższych potencjałach :)

    >>> 10kB (ślizgacz zwarty do ,,górnego" końca) i mieć regulację
    >
    > Jeśli chcesz mieć 3Vp, to nie robisz błędu - tylko po co tak dużo? Nie
    > przesterujesz następnego stopnia?

    > Ja bym zrobił ogólną sztuczną masę zamiast pierdyliarda dzielników.

    Tym bardziej, że już ją masz.
    Zaproponowane przez Ciebie rozwiązanie ma jeszcze jedną wadę. Przez R1 i
    R3 zakłócenia z zasilania przechodzą na wejścia. Choć w tym układzie nie
    będzie to bolesne.
    Możesz dać zwykłe pięcioprocentowe oporniki, symetria nie jest tu konieczna.

    P.P.