  • Data: 2018-04-18 09:49:05
    Temat: Re: Opona w drobny mak
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Moim zdaniem nawet jeśli ją wypuścił bez żadnego ciśnienia, to nie jest to
    usprawiedliwienie tego, że kierowca zrobił niezłą trasę bez powietrza w
    oponie.

    ta wersja odpada
    Tuż po wyjeździe od wulkanizatora pojechałem na stację ustawić swoje ciśnienie. Oni
    pompują 2,3 - ja dałem 2,1.

    --Trochę jeździłem na przebitych oponach i to w warunkach dość forsownych dla takiej
    opony i mniej-więcej wiem ile trzeba przejechać żeby oponę zamienić w strzępy.

    nie zakladalbym w ciemno zlej woli kierowcy, moze byc po prostu niefart i flak na
    autostradzie no i nie wiadomo czy wentyl nie poszedl