  • Data: 2017-07-06 17:17:38
    Temat: Re: PE wziął się za tandetę
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Konrad Anikiel napisał:

    > Ja chcę tylko umożliwić wymianę elementów które czasem wysiadają.
    > Lampki, często używane gniazdka (microusb dałem jako klasyczny
    > przykład)- to powinno być wymienialne przez użytkownika.

    Tak na marginesie -- dwa rodzaje złącz: miniUSB i microUSB. Pierwsze
    zostało zaprojektowane z założeniem dużej trwałości wtyczki, a nie
    gniazda. Drugie odwrotnie -- gniazdo ma starczyć na dłużej niż wtyczka.
    Pierwszy projekt jako tako wyszedł -- nie widziałem zepsutgo kabla
    miniUSB, ale gniazda padają jak muchy. W drugim przypadku nieco gorzej.
    Wprawdzie bywa tak, że kabelek wcześniej szlag trafi niż się zgubi,
    ale padnięte gniazda też bywają, choć nie tak często jak miniUSB.

    A tak poza tym, to ja też jestem zwolennikiem robienia rzeczy porządnych
    i dających się w razie potrzeby łatwo naprawić. Więc o to pokłócić się
    ze mną będzie trudno.

    --
    Jarek