  • Data: 2019-08-10 15:06:11
    Temat: Re: PIC24fj256da210 - dziwne zachowanie GPIO
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/08/2019 13:15, Atlantis wrote:
    > Problem już rozwiązałem. Okazało się, że należało zmniejszyć rozmiar
    > sterty w ustawieniach linkera.

    Nie dobrał się prawidłowy po wybraniu procesora?

    Mialem kiedyś wpadkę z SAM7 atmela, dostarczone przez nich skrypty
    linkera miały błedy adres pamięci flash. Ale oni mieli taki wtedy
    bałagan z plikami .h i linkerem że pod koniec sprawdzałem każdą linijkę
    ręcznie bo ilośc bugów można było wyjasnić tylko ciężką pracą zespołu
    N-studentów w trybie czołgowym.