  • Data: 2019-08-12 21:04:36
    Temat: Re: PIC24fj256da210 - dziwne zachowanie GPIO
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/08/2019 20:39, Atlantis wrote:
    > Jest więc całkiem możliwe, że problem ze zbyt dużą stertą też był
    > objawem jakiegoś innego błędu. Jak powinienem go szukać?

    Zacznij od kreślenia od jakiego adresu do jakiego masz heap i od jakiego
    do jakiego stos. To powinno być widoczne na etapie kompilacji/linkowania
    albo w definicjach albo w skrypcie linkera. Częsty błąd to podanie
    innych definicji niż skryptu.

    W ogóle nie zauważyłem jakiego kompilatora używasz.

    Można by podglądnąć co się po takim resecie stało ze stosem, czy aby na
    pewno pracuje we właściwym obszarze.

    PIC24 ma ponoć hardware trap dla sytucji gdy stos wyjedzie poza zakres.
    Nie wystrzelił przypadkiem?

    http://ww1.microchip.com/downloads/en/devicedoc/3970
    7a.pdf

    8.2.1.1STACK ERROR TRAP

    Niestety o PICach 24 niewiele wiem, ale problemy są zazwyczaj mocno
    generyczne i relatywnie podobne z innymi cpu.

    Wpomniałeś że pCurrentEndpoint = usbDeviceInfo.pEndpoint0; wywala trap.
    Co to jest pEndpoint0 i jeśli jest szersze niż 8 bit to czy nie leży
    przypadkiem na nieparzystym adresie? A może w ogóle ta struktura leży na
    nieistniejącym adresie?

    Napisz program który robi kilka malloc co do których masz pewność że się
    nie zmieszczą i wypełnij jakąś wartością tą pamięć jeśli zaalokuje. Nie
    zrobią przypadkiem resetu zamiast zwrócić 0?