  • Data: 2018-06-23 13:34:51
    Temat: Re: PII 350MHz i chipset 810
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/06/2018 09:10, zhbick wrote:

    > Jako użytkownik AMD K6-2 wkurzałem się z tragicznej wydajności tego
    > procesora w odtwarzaniu DivX, w zmiennoprzecinkowych obliczeniach był
    > niewiele lepszy od Pentium MMX
    > Po przesiadce na P3 kapcie z nóg spadły z wrażenia :D
    > I głupi myślałem, że kolejny raz tego efektu doświadczę, gdy zmienię P3
    > 800MHz na wyczesane w kosmos 2000+

    No ale z nową płytą miałeś pewnie kilka bonusów w stosunku do starej jak
    więcej i szybszy RAM, USB 2.0... No i SocketA długo się trzymał więc
    późniejszy upgrade był łatwy i "tani" (KT400 to ZTCP wszystko po Bartona
    "łykał").

    > Magia cyferek (GF4 MX to przecież oczko dalej, niż GF3 Ti i aż dwa
    > dalej, niż GF2 Ti, hehe) ale i paskudnie wysokie ceny porządnych kart.

    Dokładnie. Dobre karty kosztowały dużo. Ten GF2Ti (AGP) przetrwał wiele
    zmian płyt głównych, aż do momentu kiedy miałem ASRock 4CoreDual-SATA2 i
    mogłem bez bólu przejść na PCIE.

    > "gamingowych zestawach na komunię" zdarzało się też, że karta była
    > zintegrowana. Co do popularności konfiguracji tamtych czasów,
    > wspomniałbym jeszcze o masakrycznie małej ilości RAM. Po premierze P4 i
    > pamięci RIMM spotykało się zestawy kosztujące krocie a zawierające 128
    > lub nawet zaledwie 64MB pamięci. I system Windows XP

    Woow, RIMM... ;D

    --