  • Data: 2019-09-22 18:27:24
    Temat: Re: POpularność języków programowania ??
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22/09/2019 18:09, J-23 wrote:
    > Rewolucyjny pod jakim względem tym że ma inną składnie i jest powolny bo
    > powstał w silnym związku z Javą?

    Nie.

    Posiada np. STM. Killer feature. To coś interesującego dlatego że języki
    z pierwszej 10 mają model imperatywny i raczej bardzo podobne cechy
    wątkowości, daleko odległe od tego koncpetu. A tu wchodzi clojure, cały
    na biało.

    > Java jest językiem bardzo fajnym sam w niej programuje już blisko 10 lat
    > ale i tak znajdę dla niej miejsca gdzie pascal z nią wygra.

    To dawaj. Dowiedzmy się.

    Już kiedyś gadałem z jednym zwolennikiem Apple. Mówi że na macbooku
    filmy szybciej się enkoduja. Pytam jak to możliwe skoro ma ten sam
    procesor co ja. Otóż on ma na szybszym krzemie...

    No wieć dawaj to zastosowanie w którym Pascal generuje 2x szybsze,
    mniejsze tudzież inne względem jakiegoś współczesnego języka.