  • Data: 2019-09-22 19:20:11
    Temat: Re: POpularność języków programowania ??
    Od: J-23 <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.09.2019 o 18:27, heby pisze:

    > Nie.

    Jak nie. Jak tak, coś nie może być szybsze niż to w czym zostało napisane.

    Po za tym to tak jakby w Pascalu napisać drugi język programowania
    działający z bibliotekami pascala.

    > Posiada np. STM. Killer feature. To coś interesującego dlatego że języki
    > z pierwszej 10 mają model imperatywny i raczej bardzo podobne cechy
    > wątkowości, daleko odległe od tego koncpetu. A tu wchodzi clojure, cały
    > na biało.

    Upewniam się. Czy chodzi ci o ten system transakcyjności na pamięci?

    > To dawaj. Dowiedzmy się.
    >
    > Już kiedyś gadałem z jednym zwolennikiem Apple. Mówi że na macbooku
    > filmy szybciej się enkoduja. Pytam jak to możliwe skoro ma ten sam
    > procesor co ja. Otóż on ma na szybszym krzemie...
    >
    > No wieć dawaj to zastosowanie w którym Pascal generuje 2x szybsze,
    > mniejsze tudzież inne względem jakiegoś współczesnego języka.

    A gdzie ja napisałem że generuje szybszy kod :P?? bo ja czegoś takiego
    nie napisałem i takiego czegoś się nie doszukuj

    Ale żeby nie było proszę napewno program napisany Javie będzie
    wolniejszy od Pascala. Pokaż mi np jakiś program do prowadzenia
    działalności gospodarczej napisany w Javie i przekonaj że on jest szybszy :)

    Niestety prawda jest taka nie każdy modny język w tej chwili jest
    szybszy od tego co już istniał.

    Prawdą jest to że nowoczesne języki przeniosły oprogramowanie w sfere
    Web i Mobilności tutaj pascal przegrał ale tak jak już mówiłem dużą wine
    za to można przypisać Embarcadero

    Pokaż mi drugie takie narzędzie jak Delphi czy Lazarus w którym tak samo
    szybko napiszesz program bazodanowy skoro sie tak upierałeś że tylko to
    w tym można wy klikać