  • Data: 2019-09-22 20:27:33
    Temat: Re: POpularność języków programowania ??
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22/09/2019 19:20, J-23 wrote:
    > Jak nie. Jak tak, coś nie może być szybsze niż to w czym zostało napisane.

    Nie jest powolne. Java to nie tylko interpretter. W zasadzie to nigdy
    nie był czysty interpretter na skale masową.

    > Po za tym to tak jakby w Pascalu napisać drugi język programowania
    > działający z bibliotekami pascala.

    Nie rozumiesz w czym clojure jest innowacyjny a w czym Pascal nie.

    > Upewniam się. Czy chodzi ci o ten system transakcyjności na pamięci?

    Tak.

    > A gdzie ja napisałem że generuje szybszy kod :P?? bo ja czegoś takiego > nie
    napisałem i takiego czegoś się nie doszukujcił szybkość a s

    Napisałem o tym abyś dał zastosowanie jakiekolwiek Pascala w którym
    wygra z Javą, może być 2x szybsze albo 2x mniejsze, albo 2x dłuższe albo
    jakiekolwiek, ale najlepiej rzeczywiste.

    Ja znam jedno. Np. Pascal jest znacząco lepszy od Javy jeśli założymy że
    interesują nas języki na P.

    > Ale żeby nie było proszę napewno program napisany Javie będzie
    > wolniejszy od Pascala. Pokaż mi np jakiś program do prowadzenia
    > działalności gospodarczej napisany w Javie i przekonaj że on jest
    > szybszy :)

    A taki sam napisany w C++?

    > Niestety prawda jest taka nie każdy modny język w tej chwili jest
    > szybszy od tego co już istniał.

    To ogólnie nieprawda.

    > Pokaż mi drugie takie narzędzie jak Delphi czy Lazarus w którym tak samo
    > szybko napiszesz program bazodanowy skoro sie tak upierałeś że tylko to
    > w tym można wy klikać

    Ostatnio widziałem kolesia który napisał *zarąbiście* wyglądający i
    działający widok na db w Django. W jakieś 5 minut, przy mnie. Też bym
    chciał to potrafić.