  • Data: 2019-09-22 21:04:54
    Temat: Re: POpularność języków programowania ??
    Od: J-23 <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.09.2019 o 20:27, heby pisze:

    > Nie jest powolne. Java to nie tylko interpretter. W zasadzie to nigdy
    > nie był czysty interpretter na skale masową.

    > Nie rozumiesz w czym clojure jest innowacyjny a w czym Pascal nie.

    Mylisz się i to bardzo a niech na odp będzie fakt że jaki ma udział clojure

    > Tak.
    Jak do tego zadania był potrzebny nowy język programowania to ja temu
    podziekuje :P

    > Napisałem o tym abyś dał zastosowanie jakiekolwiek Pascala w którym
    > wygra z Javą, może być 2x szybsze albo 2x mniejsze, albo 2x dłuższe albo
    > jakiekolwiek, ale najlepiej rzeczywiste.

    Napisałem żadne oprogramowanie które jest opiera się na bazie danych nie
    powinno powstać w Javie niestety takie twory się zdarzają i są
    koszmarnie wolne

    > Ja znam jedno. Np. Pascal jest znacząco lepszy od Javy jeśli założymy że
    > interesują nas języki na P.

    > A taki sam napisany w C++?

    będzie szybszy. Ale czy go wykonasz tak szybko jak w środowiskach RAD? Nie

    > To ogólnie nieprawda.

    Prawda i to duża

    > Ostatnio widziałem kolesia który napisał *zarąbiście* wyglądający i
    > działający widok na db w Django. W jakieś 5 minut, przy mnie. Też bym
    > chciał to potrafić.

    Tak tylko znajdz mi serwis www który będzie tak samo duży i wtedy
    porównaj jego szybkość z programem który został wykonany w języku który
    zmusza mnie do użycia przeglądarki itp

    Zrobienie jednego widoku czy dwóch o niczym nie świadczy