  • Data: 2019-05-15 17:52:12
    Temat: Re: Pasek
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 maja 2019 09:15:17 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale pytanie jest inne - przy jakiej predkosci urywa konczyny ...

    Przy kazdej. To nie predkosc urywa, to sila.
    Jak tak patrzylem to mial nieco pecha bo sie po chyba prostu owinal o rurke stawem
    kolanowym.
    Jakby lecial wolniej to tez bylo by kiepsko. Moze nogi by nie urwalo ale i tak
    zniszczenia byly by spore.

    Tak na szybko liczac:
    70kg czlowieka X 50kmh = 13m/s*70=910 kg sily (9kN) (o ile sie nie machlem)

    Tona? Duzo nie jest ale przylozone na scinanie...