  • 51. Data: 2013-09-17 21:16:38
    Temat: Re: Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-17 21:13, Myjk pisze:
    > Tue, 17 Sep 2013 17:48:14 +0200, Krzysztof 45

    > Całe czy!

    Całe rzy!
    --
    Krzysiek

  • 52. Data: 2013-09-17 22:01:20
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-17 20:30, anacron pisze:

    > Bo robimy już lepszy patent (bedzie wzbudzał wszystkie radary w
    > promieniu 2-3km) i niebawem będzie głośno o fotoradarach. Więcej nie
    > powiem...

    Jestem pełen uznania za Twoje materiały i tu mój szacun. Ale mam trochę
    mieszane uczucia co do tego co powyżej.
    Nie jest tajemnicą że można zakłócić prace praktycznie każdej
    elektroniki i każdego urządzenia elektronicznego zwłaszcza pomiarowego.
    Przyznam się że okazjonalnie przeglądam tematy fotoradarów oraz Twoich
    materiałów i może pominąłem te informację. Moje pytanie odnośnie
    powyższego co powiedziałeś o wzbudzaniu. Ku czemu to ma służyć?

    1 Czy likwidacji fotoradarów?
    2 Czy ustawiania ich tylko w miejscach faktycznie niebezpiecznych, a w
    pozostałych miejscach patrzenia przez palce na to że auta pomykają
    110 na 90?
    3 Czy chodzi oto by podnieść prędkość maksymalną na drogach gdzie
    praktycznie można jechać bezpiecznie 100-110 a nie 90. Tudzież 70-80 a
    nie 60 lub 50?
    Bo jest wiele dróg na których przed remontem po dziurach jechało się max
    90, a po remoncie gdzie droga została poszerzona dalej jest 90, a są i
    miejsca gdzie ta prędkość została obniżona do 70.
    4 A może chodzi o coś innego?

    --
    Krzysiek

  • 53. Data: 2013-09-17 22:10:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    > Zabolało? Przykro mi

    Nawet nie wiesz do kogo pisałeś?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 54. Data: 2013-09-17 22:23:42
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.09.2013 22:01, Krzysztof 45 pisze:
    > Nie jest tajemnicą że można zakłócić prace praktycznie każdej
    > elektroniki i każdego urządzenia elektronicznego zwłaszcza pomiarowego.

    Radary nie tak łatwo jeśli chce się to robić "masowo". Ale da się, na
    razie mamy zasięg około 700m. Wzbudzamy je na absurdalne prędkości
    (>230km/h)

    > 1 Czy likwidacji fotoradarów?

    Nigdy nie byłem fanem likwidacji pomiarów prędkości.

    > 2 Czy ustawiania ich tylko w miejscach faktycznie niebezpiecznych, a w
    > pozostałych miejscach patrzenia przez palce na to że auta pomykają
    > 110 na 90?

    Chodzi o to, aby w końcu robiono to poprawnie. Na początek potrzebne są
    dwa zdjęcia, a nie jedno. Każdy radar potrafi zsumować prędkości, wróć
    potrafi wykazać różnicę prędkości pomiędzy dwoma poruszającymi się w
    przeciwnych kierunkach obiektami, gdy tylko zgadzają się kąty.
    Oczywiście różnicę tą należy pomnożyć przez ilość stosownych kosinusów
    kątów odbić. Bez dwóch zdjęć nie da się tego zweryfikować w żaden
    sposób, a polskie biurwy zakładają, że radar się nie myli.

    http://damskomesko.pl/2013/06/jedno-zdjecie-to-za-ma
    lo/

    Przede wszystkim w całym działaniu, chodzi o to, aby Państwo
    przestrzegało prawa w takim samym stopniu w jakim wymaga tego od obywatele.

    --
    anacron
    aba/

  • 55. Data: 2013-09-17 23:15:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-09-17 21:10, anacron pisze:

> [...]
    ia,0.html
    > Mam prośbę
    > https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza/pos
    ts/580716261990745
    > Proszę udostępnij to na swojej ściance na facebook. To bardzo ważne, aby
    ^^^^^^^^^^
    > jak najwięcej ludzi zobaczyło ten materiał.
    > Dziękuję w imieniu swoim, Sławka i kilku innych osób, które pomogły nam
    > zajść tak daleko.

    Motyliński, zarzucasz komuś w <l1a5m4$uaj$1@news.task.gda.pl>,
    że jest idiotą. ty za to jesteś patentowanym debilem z
    certyfikatem wydanym przez rodziców - tatusia i tatusia.

    Wrzucasz materiał dokumentujący twoje parcie na szkło, a
    następnie korespondujesz sam ze sobą w drugiej osobie liczby
    pojedynczej sugerując sam sobie, że jest zajebiście i warto to
    rozpowszechniać.

    Pierdolnij se profil na redtube - myślę, że ci trochę ciśnienia
    ubędzie.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 56. Data: 2013-09-17 23:32:09
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.09.2013 23:15, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
    > Wrzucasz materiał dokumentujący twoje parcie na szkło, a następnie
    > korespondujesz sam ze sobą w drugiej osobie liczby pojedynczej sugerując
    > sam sobie, że jest zajebiście i warto to rozpowszechniać.

    Możesz to tak odbierać, jeśli się uda to co planujemy to sam
    przeprosisz. Materiał nie jest robiony przeze mnie, gdybym jak to
    piszesz miał parcie na szkło nie chowałbym się przez dwa lata i po cichu
    robił swoje, a już dawno nagrałbym materiał z iskrą w ręku pokazujący o
    wiele więcej. Ten z TTV nie jest idealny, ale ciężko w odpowiednio
    krótkim czasie pokazać w tak prosty sposób tak złożoną tematykę. To co
    robię, robię bo tacy jak Ty nie mają jaj, aby to zrobić. Parcie na szkło
    - jak to określasz - ja odbieram jako wystawienie się na strzał. Przez
    ponad rok nie miałem nawet jednego tygodnia bez kontroli drogówki. W
    jednym tygodniu miałem rekord, 4 razy sprawdzono mi szczegółowo stan
    techniczny auta, przetrzepano bagażnik, sprawdzono telefon komórkowy
    etc. W innym nieoznakowany radiowóz zrobił za mną ponad 80km po mieście,
    które w najdłuższej przekątnej ma chyba maksymalnie 15 km. Jak nie masz
    więc nic mądrego do powiedzenia to siedź dalej w szafie i dalej zmieniaj
    pieluchy, ale nie przeszkadzaj.

    ps. nie zdajesz sobie sprawy z faktu ile musiałem nakłaniać sławka do
    ujawnienia się i ile osób w tym siedzi, które nadal mimo, że czynnie
    często finansowo nawet pomagają nie mają nadal odwagi, aby pokazać
    twarzy w tv. EOT.

    --
    anacron
    aba/

  • 57. Data: 2013-09-17 23:36:04
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-17 22:23, anacron pisze:

    > Przede wszystkim w całym działaniu, chodzi o to, aby Państwo
    > przestrzegało prawa w takim samym stopniu w jakim wymaga tego od
    > obywatele.

    No tak. To podstawa uczciwego państwa.
    Ale coś tu nie gra w tym co powiedziałeś. Wyobraź sobie państwo polskie
    z uczciwymi obywatelami którzy nie łamią przepisów, nie pala i nie piją.
    Oczywiście tego co ma akcyzę LOL ;)

    Zauważyłeś że masz poklask ludzi którzy uważają że w dzisiejszych
    czasach prędkości maksymalne są nieżyciowe? Że te ograniczenia służą
    tylko temu by wyrwać kasę od ludzi a nie chodzi o bezpieczeństwo? Że np.
    usytuowanie znaku teren zabudowany w polu to absurd? Że kara za +20 na
    autostradzie jest taka sama jak za +20 w centrum miasta itp, itd. Że te
    ograniczenia tylko utrudniają sprawną komunikację? Oczywiście w to co
    wymieniłem wpasowany jest FR i związany z tym biznes.

    Komu z tych ludzi chodzi o przestrzeganie prawa przez państwo w
    funkcjonowaniu urządzeń rejestrujących prędkość, jak sami to prawo łamią?
    Ja też to prawo łamię i to nagminnie co się przyznaję, i puki będzie
    jakie jest, będę je łamał.
    Osobiście nie wnikam/łem czy te "suszarki" są sprawne czy sprawne
    inaczej, ponieważ zawsze jestem świadom z jaka prędkością jadę. Kilka
    razy mnie zatrzymali za prędkość i byłem świadom tej prędkości z jaka
    jadę. Prędkość jaką oni mi pokazywali, to było jakieś +- około 5ciu km/h.

    Co zrobisz gdy wprowadzą urządzenia pomiarowe i zasady których nie
    podważysz? Szczerze. Będziesz usatysfakcjonowany?
    --
    Krzysiek

  • 58. Data: 2013-09-17 23:39:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-09-17 23:32, anacron pisze:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^

    > jeśli się uda to co planujemy to sam przeprosisz.

    Mogę cie już teraz przeprosić. Przepraszam cie motyliński
    tomaszu za to że na usenecie pisząc posta po chwili sobie sam na
    niego odpowiadasz, i to nakłaniając sam siebie do umiejscowienia
    wpisu na faceboku. Przepraszam, że taki objaw debilizmu pokarał
    dziecko twoich rodziców.

    > robię, robię bo tacy jak Ty nie mają jaj,

    I wolę pozostać bez takich jaj jakie masz ty. Już wolę mieć
    kompletne bezjajowie niż dojść do tego stopnia z debilizmem (jak
    widać wrodzonym) by pisać na usenecie sam ze sobą i sam siebie
    publicznie do czegoś nakłaniać.

    Mój znajomy mawia: debil nie wie, że jest debil. Myślę, że
    właśnie dlatego sam ze sobą na usenecie gadasz, a następnie
    obrażasz np jerza, a gdy ci się debilu zwróci uwagę, że jesteś
    niekulturalny - pytasz zupełnie innej osoby czy zabolało ją
    nazwanie jerza idiotą.

    > twarzy w tv. EOT.

    Super. W sumie to chciałem przeczytać :) Postanowiłeś uzasadnić
    moje twierdzenie, że jesteś debilem i walnąć EOT :)

    Pozdrawiam cie debilu - w sumie to już się z ciebie nie będę
    nabijał, nauczono mnie, że chory psychicznie nie powinni być
    obiektem wyśmiewań.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 59. Data: 2013-09-17 23:42:29
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 17 Sep 2013 23:32:09 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

> [...]
    >jednym tygodniu miałem rekord, 4 razy sprawdzono mi szczegółowo stan
    >techniczny auta, przetrzepano bagażnik, sprawdzono telefon komórkowy

    ,,Nazywam się Milijon - bo za miliony kocham i cierpię katusze"

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 60. Data: 2013-09-17 23:44:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 17 Sep 2013 20:05:59 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Ten sam patent zadziała na iskrę i każdy radar.

    No i? To w końcu Iskra jest nie halo, czy wszysktie radary to zło?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280