  • Data: 2018-12-30 10:43:55
    Temat: Re: Perwskitowa fotowoltaika
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 30 grudnia 2018 07:24:58 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > Chyba sie nie rozumiemy.
    > 1) bieda rozwija rynek pracy, w wyniku czego Apple produkuje w
    > Shenzen.
    >
    > 2) moze nie bieda, ale nizsze zarobki, rozwijaja rynek zbytu na tansze
    > produkty. Tylko jeszcze koszta produkcji musza spasc odpowiednio.

    Dżejef, poziom Twojej kompromitacji sięga żenady, więc może zostawmy już ten temat.
    Natomiast początkowe pytanie pozostaje otwarte: co wyniknie z prac nad perowskitową
    fotowoltaiką w Polsce? Jak to w ogóle się stało że Skanska podpisałła umowę na
    wyłączność z firmą która powstała znkąd? Jak to się stało że ta Skanska za pieniądze
    polskiego podatnika nastawiała tysiące kilometrów nikomu nie potrzebnych osłon
    dźwiękoszczelnych wzdłuż dróg i ma do nich wyłączne prawa, a teraz może okazać się
    potentatem energetycznym w ogóle nie inwestując w rozwój energetyki? Wiesz coś?