  • Data: 2018-06-30 10:53:54
    Temat: Re: Phreaking, urmety, darmofon, KF, bekacz itd ;)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/30/2018 10:17 AM, HF5BS wrote:
    > websdr.org, nie ma czegoś w pobliżu?

    Nie szukałem prawde mówiąc w tym kierunku, o tego typu zabawkach
    dowiedzialem się dopiero niedawno.

    > Można też stare radio UKF, może
    > któraś harmoniczna przemiesza się z heterodyną, bądź jej z kolei
    > harmoniczną...

    raczej chodzi mi o to czy słychać dobrze a nie czy coś. To że coś
    emituje to ja widzę na swr.

    > To, że ktoś bywa jebnięty (niestety, coraz więcej), jednak nie wiązałbym
    > z inteligencją

    To nie kwestia wiary, tylko nauki:

    https://www.psychologytoday.com/us/blog/ending-addic
    tion-good/201503/is-there-link-between-intelligence-
    and-mental-illness

    https://www.independent.co.uk/news/health/intelligen
    ce-mental-illness-iq-study-findings-depression-a8005
    801.html

    https://bigthink.com/design-for-good/why-highly-inte
    lligent-people-suffer-more-mental-and-physical-disor
    ders

    > Jeśli ma w domu radio, licencję, czy choćby CB w paśmie, to czemu nie?

    A jak nie ma ;)?

    Wydawalo mi się że Motorola ma jakąs konkretna częstotliwość "wykupioną"
    na której może działać swoimi radiami bez licencji. Potem rozmawiałem
    gdzieś na poczatku 200x roku ze znajomym co prawcował w jednej z firm
    ochraniarkich i powiedział ze z powodu tłoku konkurencji w eterze
    przechodza na pasma sasiednie bo znalezli dostawce w chinach co im te
    radia dostarcza na inne f.

    Na ile to legalne nie wiem i co to za f nie wiem. Tak tylko mi się
    przypomnialo że obecnie eter należy do sprytnych.

    > Byle nie właził w mikrofon, jakby chciał gadać od drugiej strony
    > membrany, słychać to strasznie, na wypowiedzi gromada bum bum pff pff w
    > rytmie mówienia. Zwłaszcza tam, gdzie na kursie/szkoleniu, nie był
    > uczony, jak trzymać mikrofon i jak do niego mówić.

    Powiedz to kierowcom tirów którzy mikrofony zazwyczaj trzymają w gardle.
    Ponadto jak prawdiłowo trzymac mikrofon to zaobserwuj ochraniarzy w
    supermarketach, nalezy zrobić taki "fikusny" ruch radiem łamiąc sobie
    nadgarstek, antena w dół i uderzeniem w zęby. Do dzisiaj nie wiem o co
    chodzi ale od razu +2 do ważności, razem z garniturem to już +7 ;)