    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Phreaking, urmety, darmofon, KF, bekacz itd ;)
    Date: Mon, 2 Jul 2018 07:10:33 +0000 (UTC)

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > E tam, obecnie czasem zaglądam na pasma amatorskie w miare jak moja
    > żałosna antena na 2 drutach coś złapie szukając jakiś ciekawych
    > transmisji cyfrowych. Może na tych magicznych ciagle jest po staremu,
    > ale na pasmach gdzie sięgają zwykłe dwuzakresowe radia od chińczyka nie
    > ma żadnych zasad.

    Mówisz, że piraci wyparli krótkofalowców?

    > Zobacz:
    >
    > https://www.aliexpress.com/item/BaoFeng-UV-5R-Walkie
    -Talkie-Professional-CB-Radio-Baofeng-UV5R-Transceiv
    er-128CH-5W-VHF-UHF-Handheld/32806565368.html

    > 80zł z przesyłką. Absurd. I co gorsza działa. I co jeszcze gorsze da się
    > ponoć przeprogramować na szersze zakresy.

    Mam, kupiłem jakiś czas temu z ciekawości. Działa. Fakt, że działa tak,
    jak można się spodziewać za 80 zł, ale gdzieśtam się dowołasz i coś
    usłyszysz...

    > Gdzieś czytałem że prawdopodobieństwo uszkodzenia psychiki rośnie z
    > inteligencją.

    Tylko czy krótkofalowcy są przeciętnie bardziej inteligentni niż ogół
    populacji? Raczej nie zauważyłem... (nie zauważyłem też, żeby mniej)

    > A ten 60-latek w garniturze to nie amator ;) ?

    Też racja :)

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]