    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszy samochód do 7 tys - beznyna
    Date: Thu, 4 Feb 2016 23:01:00 +0100

    On 04.02.2016 21:57, ToMasz wrote:

    > 12lat 4 roku umnie, zero napraw. ale moje auto niema dwumasy, fapa, gazu...

    No to gratulacje. A może miał to po prostu robione wcześniej. Szczerze -
    nie chce mi się wierzyć w nastolatki na oryginalnych bebechach bez napraw.

    > dobre pytanie. bez szczegółów powiem tak: 4 tyś za kompletną naprawę
    > silnika to drogo, ale zakładam ze mam ten dość istotny podzespół na 100
    > tyś z głowy. natomiast 2 tyś za koło dwumasowe - to bardzo bardzo
    > kosztowna naprawa. Bo kupę kasy muszę dać za część która mogłaby nie
    > istnieć, a auto dalej będzie tak samo jeździć.

    No to u mnie wychodzi tak śrenio jakieś 1200 pln na rok - z klockami,
    tarczami, olejami, filtrami i przeglądami na stacji. Czyli na
    niespodziewane awarię jakieś 500PLN. Dużo?

    > a czy ta astra ma dpf? Czy turbo w accordzie ma zmienną geometrię? Setka
    > parametrów wpływa na to czy auto będzie skarbonką czy dupowozem

    No toż piszę...

    Shrek