  • Data: 2020-05-15 13:31:46
    Temat: Re: Płyta GA-7VA - sens?
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 15/05/2020 11:42, Roman Tyczka wrote:

    > Akurat kartę AGP mam, od dawna żal wypieprzyć, a teraz mogłaby popracować,
    > sieciówkę też mam. Nawet mam dwa dyski PATA... razem 370GB. Niezbyt dużo,
    > ale już coś. Fakt, że raid by się o wiele bardziej przydał, z drugiej
    > strony dopłacanie do tego szrota rzeczywiście obniża sens do wartości
    > ujemnej.

    Jak jeszcze masz zasilacz i rzecz jasna masz czas, to co Ci szkodzi
    złożyć i zobaczyć, jak działa? Ja bym zobaczył, czy można jednocześnie
    ciągnąć 2 filmy FHD bez przycinania, jak składak wyrobi, to nie widzę
    przeciwwskazań (choć dalej pozostaje kwestia niezawodności).

    2late poruszył kwestię zużycia energii - z tego, co pamiętam, płyty
    Gigabyte należały do tych dobrze poddających się kręceniu, więc możesz
    pobawić się w *odkręcanie* procka.

    --
    MF