  • Data: 2020-05-15 13:35:23
    Temat: Re: Płyta GA-7VA - sens?
    Od: m...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 15 May 2020 11:52:01 +0200
    is the real date, RadoslawF <r...@g...com> has written
    something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >Nie warto z powodu braku złącz.
    >Istnieją odpowiednie przelotki ale cena kilku nowych
    >pewnie będzie podobna do ceny starej płyty (z pamięcią, procesorem
    >i chłodzeniem) a uzyskiwane prędkości będą jak przy pata.

    Na targowiskach z różnościami regularnie natykam się na kontrolery 2x
    sata na pci, cena - zwykle koło 5zł. Mam 2 sztuki, które przez jakiś
    czas dawały drugie życie jakimś starociom. Nowe też są dostępne, ale
    cena zabija.

    Co nie zmienia faktu, że robienie produkcyjnej maszyny na takim
    zabytku jest po prostu nieekonomiczne na wielu poziomach.
    Zabawa - co innego, ale i to raczej wtedy, gdy masz własną szufladę
    pełną wspaniałości z przeszłości, albo chociaż znasz kogoś kto taką ma
    :P