    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 8 Sep 2017 01:03:40 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Pokaz punkty bedzie znizka
    From: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 8 września 2017 09:36:18 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > http://next.gazeta.pl/next/7,151003,22339976,ubezpie
    czyciele-chca-sprawdzac-ile-punktow-maja-kierowcy-rz
    ad.html#BoxBizLinkImg

    > Dodał też, że ubezpieczyciele chcący zaoferować swoim klientom niższe składki mogą
    poprosić ich o dostarczenie odpowiednich danych. Każdy kierowca może bowiem
    samodzielnie, korzystając z profilu zaufanego, sprawdzić liczbę zgromadzonych
    punktów.

    > wyglada na to ze polowanie TU na "szkodowych" dopiero sie rozkreca

    1)
    Ostatnio wszyscy krzyczeli jakie to podwyżki OC są.
    A mi podeszło z 370 na 430 (poprzednio) na 570 zł (w tym roku).
    mam dopisek 30% za bez szkodowość.

    2)
    Mam dom rodzinny przy DK w układzie dom <> ulica <> sklep.
    Przez ostatnie dwadzieścia lat natężenie ruchu poszło w kosmos.
    Kiedyś można było spokojnie przejść przez ulice do sklepu.
    Tylko trzeba było popatrzeć czy samochód nie jedzie.
    Teraz nie możesz poprostu przejść.
    Musisz zaczekać aż ci się auto zatrzyma i dopiero wtedy.
    I robia się momentalnie korki i to w dzień powszedni.
    A jak przychodzi niedziela wieczorem to jest dramat.
    A mówi o jakiejś drodze przez wieś.
    Generalnie jeśli nie jest to autostrada albo bardzo późna noc
    to sorry ale skończyły się czasy
    wyprzedzania na większości dróg krajowych.

    tylko
    3)
    Ja niemam nic przeciwko chociaż coś by się tam znalazło.
    Pytanie tylko jak długo się o tym pamięta.
    No chyba że OC będzie tak duże że na raty trzeba będzie brać.
    I druga sprawa mam dwóch synów (bez PJ jeszcze) i co z nimi?