    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Potrzebne niedrogie i dobre akumulatorki AA
    Date: Sat, 6 Apr 2019 14:09:38 +0200

    > A muszą być pro? Wręcz w domowych zastosowaniach niewskazane.

    Nie, nie muszą. Tak jak napisałem: nie mam doświadczeń zbyt rozległych w
    niższych modelach. Stosowałem i stosuję nadal białe Eneloopy lecz zdały
    egzamin wyłącznie przy oświetleniu szafek i w pilotach.

    W młynkach, po rozładowaniu się mniej więcej o 30%, nie były w stanie
    uciągnąć silników. Podobnie w lampach błyskowych - to ostatnie dodaję
    jako wynik obserwacji, bo nie o takim zastosowaniu piszemy.

    > Myślę, że Jarek miał na myśli AAA:

    JF to Jarek?

    > Dziwię się, że w ogóle go zaczynałeś. Każdy, kto ma doświadczenie z
    > akumulatorkami eneloop i innymi zna tę odpowiedź na pamięć.

    W zasadzie upewniłem się jedynie w temacie. Wiadomo, że technologia
    idzie naprzód więc mogła pojawić się tańsza konkurencja. Jest to o tyle
    istotne, że mnóstwo mam poutykanych akumulatorków w sprzętach więc robi
    to już klika stówek. Fakt, że na lata starczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek